2008. május 25., vasárnap

Dán kuglóf


Dán kuglóf


25 dkg porcukor,
1 dl étolaj,
1 dl víz ( amiből 2 evő kanállal kiveszünk),
1 sütőpor,
25 dkg liszt,
2 dkg kakaó.

Máz:
10dkg cukor,
3 evő kanál víz,
2 dkg kakaó,
5 dkg margarin.

Elkészítés:
A tojást habosra keverjük a porcukorral.
Hozzáadjuk az olajat és a vizet,majd belekeverjük a sütőporral elkevert lisztet.
A massza háromnegyedét , vajazott,lisztezett kuglóf formába öntjük.
A maradékhoz hozzákeverjük a kakaót és a vizet, majd rácsurgatjuk a fehér masszára. Tanácsok:Egyszerű és nagyon finom.

Ez a recept innen való. Még a télen volt nálam Tupper bemutató, kuglófot sütöttünk. Nagy sikere volt. Most kérték a receptet, megtaláltam a képet is, gondoltam megosztom veletek. Tényleg finom, és egyszerű. Mint a képen látható, én a mázat nem készítettem el, csak simán vaníliás porcukorral megszórtam.

Nincsenek megjegyzések: