2008. június 28., szombat

Batyus buli


Az este batyus buliban voltunk. (Nem bálban, mert zene nem volt.)

Szeretem az ilyen „mindenki hoz valamit” rendezvényeket. Érdekes vacsorák szoktak kialakulni! Tegnap rántott csirkét, sült oldalast, francia salátát, kukorica salátát, sajtos zöldséges tálat, egyfajta rakott húsos palacsintát, gyümölcssalátát „dobtunk” össze. A sütik is változatosak voltak: málna torta, sörkifli, sajtos rúd, muffin, linzerek, lúdláb, meggyes pite… remélem semmit nem hagytam ki!

Mivel viszonylag későn tudtam meg, hogy lesz ez a buli, én most csak egy egyszerű gombócolós muffint vittem. De az a legjobb ezekben a bulikban, hogy mindig van elég kaja, mert mindig van aki kicsit jobban ráér, jobban készül. Most ő, legközelebb én. Ez így korrekt. És mivel ezek a bulik minden tanév végén megrendezésre kerülnek, biztosan lesz még legközelebb!

A legjobban mégis azt szeretem ezekben a bulikban, hogy mindenki kicsit úgy készül rá, hogy most aztán lenyűgözzön mindenkit. Mindig próbál az ember lánya finomabbat, különlegesebbet készíteni, mint tavaly, vagy mint a többiek. Kicsi vetélkedés, de be nem vallaná senki. Mint a Született feleségekben.




Nincsenek megjegyzések: