2008. június 1., vasárnap

Kertem (komposztálóm) legújabb lakója (lakói)


Amikor ma délelőtt a frissen bontott borsó héját vittem hátra a komposztálóba megláttam a gyíkokat. Velük eddig még nem találkoztam. Gyorsan berohantam a telefonomért, és azon imádkoztam, hogy ott legyenek még, mire visszaérek. Ott voltak, mind a ketten. Esküszöm, hogy a képen - nem messze a zöldtől - valahol elbújva látható egy barna gyík is! De sajnos sem a fiúk, sem én nem találom.
Lakik még itt rajtuk kívül néhány levelibéka, (tavaly többen voltak); rengeteg veréb, egy feketerigó pár, egy vadgalamb pár, néhány tengelic, cinkék, seregélyek, kerti és házi rozsdafarkú, csigák, varangyok, egy sikló család, sünök, és két macska meg egy Labrador. Gyakori vendég még három szarka is.
No és természetesen mi, emberek. Évek óta békésen éldegélünk egymás mellett. A seregélyeknek azért időnként be van ígérve a kilakoltatás, de eddig még mindig megúszták.

2 megjegyzés:

anyamanya írta...

Irigy vagyok! Sajnos az én macsekom nagy vadász, gyíkot, madarat, siklót, mindent kiirt a kertemből, de még a környékéről is! Bárcsak inkább levéltetvekre meg csigákra szakosodna... :)

citromfű írta...

:))Ha sikerül rá megtanítanod, akkor küldöm a mi macskáinkat is!