2008. június 3., kedd

Mediterrán konyha

le
Beleszerettem a mediterrán konyhába! Tudom, előttem sokan jártak már így, nem is lenne ebben semmi különös. De. Mert mindig van de :)
Én nem szeretem a paradicsomot! Valami régi, zsigeri ellenérzés van bennem kora gyermekkorom óta. Semmit nem eszek meg, ami paradicsomos. Sőt, nem is főzök paradicsomos ételt. Sem paradicsomlevest, sem paradicsomos húsgombócot, sem paradicsomos káposztát. A lecsónak is egy egészen egyszerű változatát fogyasztom csupán. (Arról majd szezonban bővebben)

Hogyan szerelmesedtem bele mégis a mediterrán konyhába? Kezembe került a képen látható gyönyörű szakácskönyv. Átlapoztam. És legnagyobb meglepetésemre kiderült, hogy jó sok olyan étel van benne, amiben nincs paradicsom! Innentől már komoly érdeklődéssel forgattam. Aztán úgy éreztem, hogy ez a könyv kell nekem! Megrendeltem, kifizettem, hazahoztam, olvasgattam. Egyre jobban örülök neki. Tervezgetem a nyári menüt. Kicsit zöldségesebben, mint eddig. Mondjuk ez nehéz meccs lesz, mert a fiúk, mind a három igazi vércse: húst hússal.
A kötet a Novum kiadó gondozásában jelent meg. A szerkesztője Helen Farrell. Magyarra fordította T. Bíró Katalin. Furcsának találom
, hogy hiába keresek rá cím szerint, ISBN szám szerint nem találom a neten a könyvet.)

Nincsenek megjegyzések: