2008. június 6., péntek

Pay it forward

Elkapott engem is ez a pörgés. Szeretek kézműveskedni, szeretek ajándékot kapni, és adni.
Már tegnap is láttam a felhívásokat, de igazán ma jöttem tűzbe, amikor a Maszatkonyhában olvastam a felhívást. Zsuzsinak nagy tisztelője vagyok. Nem egy receptje családi kedvenc lett. (Különösen a "puhatestűek" jönnek be a fiúknak, a pizzás csiga mindent visz!)

Szóval, ha minden igaz, én az ajándékomat Zsuzsitól kapom :)) (remélem)

És a fizetség:

Pay it forward!

1. Csatlakozhat bárki, akinek van blogja.
2. Az első három kommentben jelentkező kézzel készített ajándékot kap tőlem.
3. Az ajándék az elkövetkező 365 nap valamelyikén fog érkezni.
4. Cserébe előre kell fizetni, mégpedig úgy, hogy ezt a felhívást a jelentkezők is közzéteszik a saját blogjukban, vagyis maguk is megajándékoznak három embert.

2 megjegyzés:

Gabah írta...

Szia Citromfű! Naggggyon szép lett az új "zsé"! Gratulálok! A szittya étek az egyik kedvencem, nemrég mi is jártunk arra, és rögtön Te jutottál eszembe!
Ja, és szeretnék jelentkezni a "Pay it forvard" játékra. (pirulós manó)
Puszi.
Gaba

citromfű írta...

Szia Gabah!
Örülök, hogy erre jártál! Küldöm az ajándékot, de kellene postacím is. Majd küld el emailben, jó?
Citromfű