2008. június 2., hétfő

Programajánló - Ópusztaszer

A hétvégén osztálykiránduláson voltunk. Ópusztaszeren jártunk. Nem először, és nem is utoljára! Most leginkább a fodrászműhely ragadott meg. Talán nem véletlen. Édesanyám fodrász, sok-sok délutánt töltöttem el nála a műhelyben. De ezekről a régi eszközökről sokat hallottam. Míg mellettem mindenki találgatta a kínzószerszámok nevét és rendeltetését, én sorra csodálkoztam rá a meleg dauer készülékre, az őskövület búrára, a borbélykodás kellékeire... Eldöntöttem, hogy ide egyszer a Mamával is eljövünk! Addig is viszek neki néhány képet.



Meleg dauer készülék és régi búra


A gyerekeknek a lovasbemutató és a játszótér tetszett a legjobban.

Vannak helyek, amelyek bejárására, felfedezésére kevés egy nap! Ópusztaszer ilyen. Ahányszor megyek, annyi új dolgot fedezek fel.

Bővebben itt lehet nézelődni!

Hogy valami gasztro vonatkozása is legyen a dolognak:
Nagy kedvencem a szatócsbolt és a pékség. A szatócsnál mindig veszek süvegcukrot. A velem lévőknek kell hozzá kis magyarázat, de aztán ők is vesznek. A péknél pedig isteni perec kapható. És most már minden féle más is! Rétesek, lepények, csigák...

Szóval, ha arra jártok ne hagyjátok ki!

Nincsenek megjegyzések: