2008. július 10., csütörtök

Mi legyen vele?



Most csak kicsit bosszankodni jöttem. A HUMUSZ oldalán találtam egy nagyon jó keresőt. Itt ki lehet keresni, hogy a szelektíven gyűjtött hulladékot hol lehet leadni.
Ami kifejezetten bosszant, hogy ebben a keresőben sem találtam egyetlen olyan várost sem, ahol átvennék a használt háztartási zsiradékot. Bocsánat, Budapesten átveszik, több helyen is. No de az ország minden részéből utaztassuk a használt zsiradékot a székes fővárosba!?

Lányok, fiúk, bloggerek! Körkérdés: Ti hova teszitek a használt étolajat? Jó, tudom, hogy nem egészséges a bő zsiradékban sütés! No de rajtunk kívül ebben az országban senki nem eszik rántott dolgokat? Fánkot? Sült krumplit?

7 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Hulladékudvarban átveszik. Én oda szoktam vinni. Konkrétan a 14. ker Füredi útiba.

Dulmina írta...

Nekem például van olyan ismerősöm, aki szívesen elviszi a kutyájának. Persze nem égett, agyönsütött zsiradékokra kell gondolni, hanem egyszer-kétszer használtra. De a halkonzerv olaját például a cicák is imádják. Én remélem, más is tart még házikoszton állatot :)

citromfű írta...

Köszönöm a tippet!
Utánanézek, hogy hozzánk hol van legközelebb hulladékudvar. Nálunk zsákos begyűjtési rendszer van.

citromfű írta...

Szia!
Az én állataim is házi koszton élnek, de az olajat, a halén kívül, nem kedvelik!

Dulmina írta...

Az ismerősöm nem önmagában teszi eléjük az olajat, hanem pl. kenyeret meg egyéb, nem zsíros maradékot "turbóz" meg vele. Eddig még nem nyilvánították ki nemtetszésüket az állatai :)

citromfű írta...

:))

citromfű írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.