2008. július 14., hétfő

Üveggolyók

Nyomonkövetem az üveggolyók útját. Nem biztos, hogy az elejétől, lehet, hogy néhány bejegyzés kimaradt. El-elgondolkoztam rajta, hogy én ugyan mit írnék... De nem számítottam rá, hogy hozzám is gurulnak a golyók. És megérkeztek!

Cukroskata gurította felém őket . Gyönyörűek az üveggolyók! Tarkák, színesek, értékesek, vagy értéktelenek, pont mint az élet.

Az én listám:

a - alma. Savanykás, leves, piros.
b - Bence :) és barátok
c - citromfű. Vajon miért is?
cs - csoki
d - dinnye. Görög, édes, hatalmas.
dz - madzag
dzs - dzsámi. A pécsi gyönyörű!
e - ezredforduló. Izgalmas.
é - Élet
f - fa, fű, Föld, föld
g - Gergő :)
gy - gyerekek
h - hó, hegyek, hegyoldal, havas hegyek
i - iskola,
í - írás. Az írás öröméért.
j - játék
k - könyvek
l - labrador. Játékos, hűséges, okos, csavargó.
ly - Hej, írás, helyesírás!
m - madár, madáretető
n - napfény
ny- nyár, nyári szünet
o - orgona. Imádom az illatát!
ó - óra. Pontosság, késések
ö - ötlet, ötletesség
ő - Ő, mármint a férjem :)
p - parázs. Nagy tábortüzek, bográcsolások, szalonnasütések.
q - Queen
r - rend, rendetlenség, rendszer...
s - só. Ismerős?
sz - számítógép
t- tanulási zavarok: diszgráfia, diszlexia, diszkalkulia
ty - tyúkocska
u - uborka
ú- út, Nem az elindulás, nem a megérkezés, hanem maga az út, az utazás
ü - üveg. Forma, alak, múlandóság. Múlt
ű - űrutazás
v - víz, várakozás, vendég
w - Weöres Sándor
x - Lexi (és örök hála Csabay Katalinnak)
y - Ady
z - zene (LGT, és a hetvenes évek zenéje; meg minden, ami jó)
zs - zsannamanna

Én Gabahnak és Zsuzsinak gurítom tovább.

2 megjegyzés:

cukroskata írta...

Nagyon érdekes, tényleg sokat elárul a szerzőről :-)

citromfű írta...

Gondolod?
Pedig annyi minden jutott még eszembe...