2008. augusztus 3., vasárnap

Kreatív blogger lettem én is! :o

Díjat kaptam! Cukroskata lepett meg vele. Itt várt engem, mikor hazaértem a "nyaralásból". Nagyon meglepődtem, de nagyon örültem is neki! Örültem, mert a díjátadó szavai nagyon jól estek.
De, hogy én kreatív lennék? És főleg blogger??? Blogot már majdnem egy éve írok, de a bloggerkedést még csak most kezdtem el tanulni. Ezt úgy értsétek, hogy több, mint egy fél évig csak úgy magamnak írogattam. Néhány internetes barátnőmnek megmutattam, és ennyi volt. Aztán a nyár elején Gabah írt a gasztrominerről. Javasolta, hogy hozzam át a "zsét" ide. Megnéztem, megnéztelek benneteket és valami csodát láttam: sokan írnak főzésről, sütésről, gasztronómiáról. És milyen jól! Azután áthoztam az én kis blogomat. Azt hittem, hogy majd itt is csak az ismerősök olvasnak. De lettek új olvasóim! Közülük az egyik Cukroskata, akinek élvezettel olvasom a blogját én is. És tanulom a bloggerkedést! Szó ami szó, lassan tanulok, mint a kis elefánt :) De nagyon élvezem!
Kata, köszönöm Neked, hogy megelőlegezted nekem ezt a díjat! Ígérem, hogy felnövök hozzá!

Hamarosan eleget teszek a díjjal kapcsolatos kötelezettségeimnek:

* kiteszem a logót a blogomba
* belinkelem azt, akitől a díjat kaptam
* megnevezek 5 további blogot, azaz díjazottat
* belinkelem ezeket a blogokat
* értesítem őket a díjról




Nincsenek megjegyzések: