2008. augusztus 3., vasárnap

Kreatív blogger


Én a díjat Cukroskatától kaptam. Akiknek továbbadom:

  1. Fűszeres Eszter. Mindig élvezettel olvasom receptjeit, akár sietős, akár kóser. És már alig várom, hogy a tévében is láthassam! (Most nagyon merésznek érzem ám magam, mert meggyőződésem, hogy ő sokkal jobban megérdemli, mint én! És persze sejtem, hogy már néhány helyről megkapta ezt a "díjat"...
  2. Gabah. Nagyon szeretem a humorát, a tésztáit és a stílusát. Élvezem az olasz életről szóló beszámolóit.
  3. Mamma. Itt megint zavarban vagyok kicsit, hogy olyannak küldöm tovább a kreatív díjat, akit nagyon tisztelek tudásáért. Tehát Mammának az olasz finomságokért és a türelmes tanításért, és a külön tészta blogért.
  4. Nana. Mert bár húsevő vagyok vonz a vega konyha. Sokat tanulok tőle (is).
  5. És a legkedvesebb, a közös blog. Itt kedves barátaim kreatívkodnak, és próbálnak blogolni.


A díjjal járó feladatok:

* kiteszem a logót a blogomba
* belinkelem azt, akitől a díjat kaptam
* megnevezek 5 további blogot, azaz díjazottat
* belinkelem ezeket a blogokat
* értesítem őket a díjról

2 megjegyzés:

Fűszeres Eszter írta...

Nagyon szépen köszönöm a díjat!
Én rettegek a tévétől, nem leszek nagy élmény, az biztos, még szerencse, hogy nyaralni fogok, és nem látom majd magam :-)

Mamma írta...

Nagyon köszönöm én is (tetszik a társaság:-), különösen ez a két szó esik jól, hogy: *türelmes tanításáért*:-)
Ezek szerint nincs hiába, amit teszek, és örömöd leled benne:-))