google-site-verification: googleafc0ccda44b2ec22.htm zsannamanna: Mikróban készült ételek

2008. augusztus 22., péntek

Mikróban készült ételek

Azért gyűjtöttem össze ezeket a mikrós kajákat, mert rohamosan közeledik a tanév, és nekem megint kevesebb időm lesz főzni. Szeretem a villámgyorsan elkészülő kajákat! De nehezen szánom rá magam a félkész, vagy kész ételek beszerzésére. Mikróban főzni azért mégis más, mint mondjuk venni valami kész kaját, és megmelegíteni!
Persze a mikrosütő én is elsősorban melegítésre használom. A fagyasztómban mindig van néhány adag lefagyasztott kaja. Mert van az úgy, hogy összejönnek a dolgok, és akkor csak előveszem, olvasztom, melegítem, és már ehetünk is.

Amikor beütöttem a miner keresőjébe a mikró szót, rengeteg találatot adott. Először nagyon megörültem, aztán kicsit megszeppentem, hogy hogyan is lesz ebből gyűjtemény... De nem volt olyan vészes a helyzet. A mikrosütő elsősorban melegítésre szolgál másoknál is, meg olvasztásra. Újdonság volt számomra, hogy sokan a lisztet is átmelegítik használat előtt. A kelt tésztának biztos nagyon jót tesz!

Meglepetés volt még, hogy több süti receptet találtam, mint "rendes" kaját.


Sütemények:
Gyors kaják a mikróból:
Ui: ha van megjelent recept, amit kihagytam bocs! Nem volt szándékos. Tessék "szólni" és pótolom.

2 megjegyzés:

galina írta...

Fantasztikus gyűjtemény, köszi:)

citromfű írta...

Szívesen:)
Próbálom majd még bővíteni.