2008. augusztus 12., kedd

Patiszon gyűjtemény

Ma rántott patiszont készítettem. Nem nagy ügy. Fél délelőttöm ráment. Macerás kaja a rántott patiszon. Szerencsére valamelyik Fiú mindig segít a panírozásban.


Az ebéd utáni pihenőben elkezdtem patiszon recepteket keresni, de nem nagyon találtam. (Van még egy közepes patiszonom.)

Amiket találtam:

A Vegasztrománián nana tölti.
Lorien, a konyhai partizán nyári korhelylevesbe főzi.
Kisvirág Olaszországban tölti.
És végül az én fasírtom patiszonból.

Már majdnem feladtam, amikor eszembe jutott, hogy van ennek a töknek gyönyörű magyar neve is: csillagtök. Rákerestem így is. Íme, amit találta:

Brünnhilde szintén tölti. (még a karalábé levelét is!)
Az Etetőn hajdinával töltik.
A főzés tudományában szintén töltik, de itt kukoricás fehérboros töltelékkel.
Az Ecet és olaj blogban phzs - milyen meglepő, tölti.

A legfrissebb Dulmina tündérkonyhájából. Pörköltnek, rakottan krumplival és krumpli nélkül, töltve...

2 megjegyzés:

Dulmina írta...

Tegnap este én is megfutottam ezt a gyűjtős kört, aztán eldöntöttem, hogy a jól bevált receptjeimen túl a saját fejem után fogok alkotni valamit. És persze mindegyiket meg is írom a blogomba :)

citromfű írta...

Kíváncsian várom, mit főzöl ki! Aztán majd meózom is...
Az az egy patiszontő ontja a patiszont.