2008. szeptember 27., szombat

Egy éves vagyok?

Tegnap volt egy éve, hogy elkezdtem blogolni. Autodidakta módon. Eleinte annyira ügyifogyi voltam, hogy miután megírtam az első bejegyzésemet, két hétig nem is tudtam megnyitni sem a saját blogomat! Aztán egy újratelepített számítógép és egy vadi új böngésző program segítségével végre hozzáfoghattam az íráshoz. Eleinte csak magamnak, meg annak a néhány ismerősömnek szólt a blog, akik tudtak róla. Egy újabb hónap elteltével rájöttem, hogyan tudok képet felrakni. Mondom, teljesen amatőr vagyok...
Májusra eljött az idő, amikor a nlc blog keretei szűkösek voltak. Nehezen használható a rendszer, sokat dühöngtem. Gabah javaslatára áthozta a blogspotra a zsannamannát. Nem bántam meg! A tanulást nem hagytam abba, remélem egyszer majd igazán profi lesz a blog!
Olvasgatván a szülinapos bejegyzéseket azon gondolkodtam, hogy akkor most nálam ez hogy is van? Az nlc-s 9 hónap volt a várandóság ideje, és májusban született meg a blog? Vagy már egy éves lenne?
A többiek mindenféle statisztikával is szolgálnak ilyenkor: hány olvasójuk volt, melyek voltak a legnépszerűbb bejegyzések, hány országból voltak látogatók... Nos én ilyennel nem szolgálhattok. Az első kilenc hónapban semmiféle számláló nem működött a blogban. Ide júniusban sikerült egyet felraknom. Szerinte azóta több, mint tízezer látogatóm volt. Viszont nem méri, hogy honnan jöttetek. Valamikor a nyáron próbáltam beállítani a Google számlálóját is. Valamit nagyon elronthattam, mert azóta sem számol. Vagy csak nekem nem mutatja meg. Mindig azt írja ki, hogy nincs rendelkezésre álló adat... Kb. 10 napja raktam fel egy újabb számlálót. Ez pedig hihetetlen nézettséget mutat! 1700 olvasónál járok a tíz nap alatt! Tudom, hogy vannak akik ezt a számot egy nap alatt hozzák, de számomra hihetetlen, hogy ennyien kíváncsiak az én konyhámra. Ez az új számláló már statisztikákat is készít: szerinte 18 országból olvastatok, sok a visszatérő látogató, és szerencsére sokan nem csak a főoldalt nézitek meg.

Köszönöm Nektek, hogy olvastok! Annak is, aki csak véletlenül jár erre, annak is aki rendszeresen jön!

Sokat gondolkoztam azon is, hogy milyen képet tegyek ehhez a bejegyzéshez. Úgy döntöttem, hogy pont megfelel az a kép, amit először sikerült felraknom a blogba.
A recept ha valakit érdekelne.

Remélem, hogy nagyon sok születésnapi bejegyzést írhatok még!

10 megjegyzés:

Cecile írta...

Boldog blogszületésnapot, és sok-sok új bejegyzést kívánok! Üdv: Cecile

Renata írta...

szia kedves Citromfű!
én is köszöntelek és írj gyakran!

Dulmina írta...

Boldog születésnapot!
Ezek szerint hárman is ugyanazon a napon ünnepelünk! :)

Marcsi írta...

Gratula-gratula a blogszülinaphoz.
Máskor is jövök.

citromfű írta...

Köszönöm, mindenkinek!

ZuZu manó és Szilda írta...

Döbbenet a látogatott sági számod, én a nyomodba sem érek. Gratula az egy évnyi kitartáshoz, és még sokszor ennyit kívánok.

citromfű írta...

Szilda, szerintem a Te blogod is nagyon jó! Most jövök tőled, szerintem máskor is megyek majd...
Nem hiszem, hogy Neked kevesebb látogatód lenne. Szerintem csak másik számláló, máshogy számol. Erről már volt szó régebben. De akkor még nem igazán figyeltem, mert nem tudtam, hogy kell felrakni.

KataKonyha írta...

Gyakori látogatód vagyok, tetszik a blogod, boldog szülinapot! Marcsi

Gabah írta...

Isten éltesse a "Zsé"-t még nagyon, nagyon sokáig!!!!

citromfű írta...

Marcsi, Gabah, nektek is köszönöm!