2008. október 31., péntek

A hetedik

Hozzám is elért a legújabb körkérdés.
Gabah hívott játszani. Hét dolog, amit még nem mondtam el magamról.
  • Szeretem a verseket. Egyik kedvencem József Attila. És nagyon bejön nekem, ahogy Hobó előadja? szavalja? énekli? JA verseit. Hobó kedvéért meg Allen Ginsberg verseit is megkedveltem.
  • Bagoly típus vagyok. Sokáig fent vagyok, hozzánk este tízkor még nyugodtan telefonálhat bárki, sőt ilyenkor még sokszor vendégünk van. Viszont nem szeretek korán kelni. Képes lennék délig aludni, ha lehetne.
  • Nem csak sokat, hanem nagyon gyorsan is olvasok. Szeretem a scifit és a fantasy regényeket. Rajongója vagyok Harry Potternek. És még mindig olvasok és nézek meséket is. Szeretem a kedvenceimet időnként újra elolvasni. Nem szeretem a pletyka irodalmat. Nem olvasok női magazinokat, és nem ismerem a celebek nevét. Magát a celeb szót is a gyerekektől tanultam a suliban a múlt héten. Jól szórakoztak rajtam. :)
  • Diszgráfiás gyerek voltam. Őrületbe kergettem a magyar tanáraimat a helyesírásommal. A mai napig egyik leggyakrabban forgatott könyvem a Helyesírási szabályzat. És még így is sikerül hibázni! (A gyatra helyesírásom miatt szántak a szüleim könyvelőnek. - Majdnem sikerült is. Elvégeztem a közgazdasági szakközépiskolát, és felvételiztem a Tanítóképzőbe. Azóta is pedagógusként dolgozok. )
  • Nem szeretek vásárolni! Ezt ha csak lehet másra hárítom. Ritkán megyek boltba, csak ha ez a családi program, vagy senki nincs akit magam helyett küldhetnék. Inkább sütök egy kenyeret, mint elmenjek érte a boltba. :)
  • Nem akarok gazdag lenni! Egyszer azt jósolták, hogy hatalmas összeget nyerek majd. Nem lottózom, és sorsjegyeket sem veszek.
  • Könnyen meghatódom. Ezért aztán minden gyerekes, állatos, szerelmes könyv/film végén bőgök. Akkor is, ha már láttam, olvastam. Az Öreg néne őzikéje című verses mesét még soha nem tudtam felolvasni. Az iskolában sem. Ahogy oda érek, hogy "eltörött a gida lába" már bőgök is.
Nem is volt olyan nehéz, ahogyan gondoltam! Rendhagyó módon nem adom tovább a kérdést, mert már mindenki titkait olvastam, akinek tovább adtam volna.

10 megjegyzés:

Gabah írta...

Szia Citromfű!
Köszönöm szépen, hogy megosztottad velünk a "titkaidat". Kicsit ámulok meg bámulok, mert azért mi már elég régen "ismerjük" egymást, és most nagyon sok új dolgot tudtam meg Rólad! :-)
Aztán majd ha nyersz,kopp-kopp, kopogtass az ajtómon...pillanatnyilag én most tudnám hová tenni a "gazdagságot", hiszen annyi minden nincs még készen a házunkban! ;-)

citromfű írta...

Pedig egy csomó titkot megtartottam magamnak ;-)! Nem árultam el azt sem, hogy miért nincs már évek óta függöny a konyhaablakomon...

Renata írta...

Függöny: lehet, hogy látványpékséget üzemeltetsz, hm.. nem rossz :)

citromfű írta...

Nem nyert, de ügyes próbálkozás;-)

Renata írta...

Újra itt...:)


http://lettudatoskonyha.blogspot.com/2008/11/gyerekkori-emlkek.html

Gabah írta...

Hogy főzés közben szemmel tudd tartani a kinn játszó fiúkat? ;-)

citromfű írta...

Gabah, ez már majdnem talált!
No, jó, elárulom! Abból az ablakból a kert gyümölcsös részére lehet látni. Télen-nyáron hatalmas ott a madárforgalom. A madarakat nézem. Közvetlen az ablak előtt van egy diófa, annak az ágán lóg az etető. Télen sokszor 30-40 madár is jön "kosztolni", egyszerre. Nyáron a fűben bogarásznak. Nagyon szépek! Így az "enyémek", és bármikor gyönyörködhetek bennük.
A cinkék már megjöttek, a rossz diókat kopogtatják - direkt nem szedem össze őket a fa alól. És már láttam a meggyvágót is.

Renata írta...

Olyan meseszerű ez, amit írtál, tetszik!

citromfű írta...

Majd a télen, ha már hideg lesz, és etetni kell a madarakat, akkor teszek fel róluk képeket a blogba. Remélem nem lesznek hűtlenek!

disa írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.