2008. október 7., kedd

Keresőszavak

Mikor először olvastam valakinél, hogy milyen kereső szavak alapján jutottak el hozzá az olvasók nagyon kíváncsi lettem arra, hogy ide hogyan jutnak el mások. Mivel még mindig csak tanulgatom ezt az egész blogolósdit sok dolog, ami másnak egyértelmű nekem vagy teljesen új, vagy nagy kihívás, és időnként teljesen kínai. Néha mindez együtt! Ezért aztán mindenért alaposan megdolgozok. De nem baj, mert a jó pap is holtig, meg az okos ember a más kárán, a buta a sajátján se...
Nem is olyan régen panaszkodtam, hogy a Google statisztikámat nem tudom megnézni, mert nem enged be a rendszer. Azóta rájöttem, hogy ha másik böngészőt használok, akkor mindent láthatok, semmit nem titkol előlem a rendszer. Jelentem, nézelődtem, és gyűjtögettem!

Íme néhány "gyöngyszem":

lepenye - gondolom, ez a lepény lenne
nyárs sütés kenyér szalonna- hát, ha már ehhez is súgó kell ;)
kov szos uborka - bevallom, ezt elsőre koszosnak olvastam
paraszt ételek recept - no komment
tárcsa sütés
csuhe bab
- ilyenről még nem hallottam, de érdekelne!
faze de ras? - ha ezt valaki lefordítaná, annak örülnék. Talán Romániából keresték nálam...
ima torta receptje - no komment
fozos jatekok? - meg papás-mamás is, persze ;)
bableves köcsögben - kuktában szoktam :)
tüzifa kalória értéke - 2x is!! - mármint kétszer is hozzám irányította a Google, aki ezt kereste.
rózsa lekvár recept
- ez is érdekel, ha valakinek van ilyen
káposztás étel sütése tárcsán
- ilyet még nem sütöttünk.
mit is vacsorázunk - ezt most én is szeretném tudni
fott tyukhus - ez csak az ékezetek hiánya miatt érdekes
zsíros lepény - ilyen se volt még!

2 megjegyzés:

Gabah írta...

Szia Citromfű! Nekem a "bableves köcsögben" tetszik a legjobban :-)))) Hozzám a legtöbben a "gyászjelentés"-en keresztül jutnak:-) Már gondoltam is, hogy átírom...

citromfű írta...

Gabah, én kíváncsi lennék a te keresőszavaidra is!
Picit gondolkoznom kellett a "gyászjelentésen", de aztán beugrott.