2008. október 17., péntek

Októberi séta a ház körül

A ház előtt áll két fenyőfa. Az egyik tele volt a nyáron tobozokkal. Mivel termésbábokat akartam belőle készíteni a gyerekekkel, számon tartottam minden tobozt. Különlegesnek, és nagyon szépnek láttam őket. Különlegesek, mert gyertyaként álltak, azóta sem láttam máshol ilyet, pedig figyelek ám, bármerre járok... Aki most a képen a tobozokat keresi, ugyanúgy csalódik, mint én. Szeptember közepe fele azt vettem észre, hogy tele van toboz pikkelyekkel az udvar. És a tobozok kezdtek elfogyni... Mára már egy sincs. Egyetlen báb, vagy dísz sem készült belőlük. Gondolom valami madár a tettes. Csak legalább tudnám, hogy melyik!


Az udvar és a kert egyre kopárabb. Elnyitottak az őszirózsák, a muskátli lekerült az ablakból, a kert ásásra vár. A birsalma fa az idén sem termett semmit. Ha a madaraknak nem lenne olyan ideális búvóhely, már rég kivágattam volna. De így, marad.
A gyümölcsfák levelei már színesek, hullanak. A fák még kicsik, termésükre várni kell. A szőlő az idén már termett néhány fürt édes szőlőt. Most a legfinomabb! Főleg zsíros kenyérrel :)



1 megjegyzés:

Renata írta...

szia!

Küldök Neked egy körkérdést:
http://lettudatoskonyha.blogspot.com/2008/10/te-mita-fzl-s-mirt.html