2008. november 18., kedd

Békési portékák

Tegnap barangolás közben jutottam erre az oldalra. A lapos borsó után kutakodtam. :) Számomra még mindig hihetetlen, hogy mennyire kevéssé ismert ez a hüvelyes. És ezt találtam. Olyan szép ez a név: szegletes lednek!
Aztán persze nézelődtem tovább az oldalon, és határozottan megtetszett. Ezért ajánlom mindenki figyelmébe!

Békési portékák

Van itt minden a mézeskalácstól a gyönygygalléron át jó féle csabai és gyulai kolbászig, meg az igazi békési szilvapálinkáig.

2 megjegyzés:

Gabah írta...

Ó, nagyon örülök ennek az oldalnak! Azt hiszem, jó úton haladunk! Kár, hogy nem vagyok környékbeli :-( Tudod, mostanában ritkán jutok haza, és akkor sem merészekedek túl messzire, mert igyekszem minden időmet a családommal tölteni, nnnna, de ha egyszer eljutok "Békésbe"... !!! ;-)
Jó, hogy írtál erről az oldalról, Citromfű!

citromfű írta...

Ha egyszer eljutsz "Békésbe" akkor remélem ide is eljutsz. Majd iszunk egy jó kávét, és eszünk valami finit. És végre beszélgetünk egyet szemtől szembe :)