2008. november 16., vasárnap

Linzertorta


A kép nem lett a legjobb, szokás szerint. De maga a torta valami isteni!
Az este csak úgy, barangoltam a neten. A képek között gyönyörű linzertortákat láttam. El is döntöttem, hogy ilyet én is. Ma aztán gyártottunk a fiúkkal rögtön kettőt. Egy nutellást és egy lekvárost.
A fénykép a nutellásról készült, de a lekváros is szép lett. Bár ez a kép a szépséget nem igazán adja vissza.
A torta a rácsos linzer receptjéből készült.
Annyi különbséggel, hogy kapcsos tortaformában sütöttem, nem tepsiben.

4 megjegyzés:

Millie írta...

Szerintem nagyon szép lett!!! És ráadásul az egyik legbékebelibb sütemény! :-D

citromfű írta...

Mi nagyon szeretjük. Békebeli, igen. Így kóstolás után már azt is elárulhatok, hogy a lekváros sokkal finomabb, mint a nutellás.

citromfű írta...

elárulhatom - bocsi!

Renata írta...

Én is szeretem, a nyolcvanas évek jut róla eszembe.