2009. január 16., péntek

Bőrradír a konyhából

Tegnap Palócprovence egy egyszerű, de nagyszerű házi testradír receptjét osztotta meg velünk. Nekem pedig eszembe jutott egy bőrradír/arcradír, amit régebben gyakran használtam. Legalábbis gyakrabban, mint mostanában. Hogy biztos legyek a dolgomban, azért ma kipróbáltam :)

Egy csomag (50 g) friss élesztőt el kell keverni egy tojás sárgájával. Ezt kell felvinni az arcra, mint egy maszkot. Hagyni kell megszáradni. Persze ahogy szárad a massza, úgy lesz egyre kényelmetlenebb. Amikor már megszáradt egyszerűen az ujjainkkal ledörzsöljük. Utána az arcot langyos vízzel lemossuk, óvatosan, csak itatva róla a vizet megszárítjuk. Feszes, rugalmas lesz az arcbőr. . Eléggé szárítja is a bőrt, tehát akinek száraz a bőre, annak ajánlott utána hidratáló krémmel bekenni az arcát.


3 megjegyzés:

Palócprovence írta...

Megérintett a múlt szele: tiniként pattanások ellen használtam ezt a maszkot, azóta sem jutott eszembe. Köszönöm :)

citromfű írta...

:)
Szívesen.

Hógolyó írta...

Igen egyszer én is kipróbáltam,mert valahol olvastam,hogy a száraz bőrre is jó.
Még nagyon rá sem száradt,de éreztem nagyon húzódik az arcom.Gyorsan le is mostam,de akkorra már teljesen piros lett a pofim.Jó pár óráig így is maradt.
Szóval ez nekem nem jött be!!