2009. január 28., szerda

Függőségeim

Palócprovence a függőségeimről érdeklődik. Hajjaj! Van egy pár...

Kezdjük a legrégebbivel: kávé.
A Fiúk Duracellel mennek, én kávéval. Reggel félálomban iszom az elsőt, és még mielőtt a család felébred túl vagyok a másodikon. Volt idő, amikor ezt a mennyiséget még két kávé követte a suliba való indulásig. Ma már "csak" ennyi, meg délben a kollégákkal még egy. Ha nagyon fáradt vagyok, akkor vagy délelőtt, vagy délután becsúszik még egy... Mentségemre szóljon, hogy alacsony a vérnyomásom. Nagyon.

A második: nikotin.
Viszonylag későn kezdtem, 19 évesen. Volt idő, amikor napi egy dobozzal is elszívtam, és volt, amikor több, mint egy évig rá sem gyújtottam. Most napi 2-5 szál az "adag". Van, hogy napokig sem gyújtok rá.

A harmadik: csokoládé
Pont, mint Gombóc Artúr. Szeretem a kerek csokoládét, a lyukas csokoládét, a keserű csokoládét, és mindet! Nem szeretem viszont a kakaós tejbevonóból készült "csokikat"

A negyedik:
Az olvasás. Erről már írtam néhányszor, most nem ismételném magam.

Ha a legrégebbi függőséggel kezdtem, akkor a legfiatalabbal zárom a sort: internet.


Ezek a függőségeim.

Hogy mik számomra a fontos dolgok?
Család
Barátok
Munka
A velünk lakó állatok, és a madaraim.
Főzés, sütés
és még tudnám folytatni a sort.

Akiknek tovább adom: Zsuzsi, Szazala, Oximoron, Ágni

6 megjegyzés:

MGL írta...

...igen kááávéé és milyen szépen fogalmaztál...:nikotin,aztán csokoládé....könyvek...talán ezek a kicsi élvezetek azok amiket keresnek az amberek örömként keresnek.


MGl

oximoron írta...

koszi, megcsinalom! :)

tudod, mit kér a szoellenorzo? ezt: siess

vegyem égi jelnek? :O

Palócprovence írta...

Köszönöm! :)))

Renata írta...

Pedig Neked akartam továbbítani, mert Duende megdobott engem is ezzel a kérdéssel, csaa még nem tudtam megírni :))

citromfű írta...

MGL! Igen ezek tényleg apró örömök. De milyen jó is egy baráttal kávézni, beszélgetni, egy finom cigi mellett, mondjuk kint a kerti hintán...

Oximoron, szerintem vedd égi jelnek :)

Renáta, én is neked szerettem volna továbbpasszolni, de láttam, hogy már megkaptad :) Ezért dobtam csak négy helyre tovább a labdát.

Palócprovence, igazán nincs mit! Remélem nem csalódtál (csalódtatok) túl nagyot bennem! :)

szazala írta...

Én is köszönöm,igyekszem válaszolni,de,hát február 10-ig vizsgaidőszak.....Szóval,már meg vannak a vizsgái,tehát egész nap nemigen mozdul ki a szobájából:(Ha egyedül van,akkor azért,ha meg itt van a barátnője,akkor meg azért:),bár most elmentek itthonról kicsit szabad a gép......