2009. január 30., péntek

Receptek - zsannamanna

Amikor elkezdtem írni a blogot, nem gondoltam, hogy ilyen sokáig írom, és hogy ennyi mindenről szó lesz majd benne. Azt sem gondoltam, hogy ennyien kíváncsian lesznek rám, a konyhámra, a gondolataimra. A zsannamanna gasztroblognak indult, de mára valami más lett. Persze a legnagyobb rész most is a főzésről, sütésről, ételekről szól. De van itt szó csuhéról, gyerekekről, függőségekről, titkokról... És közben igen nehéz egy-egy receptet visszakeresni.
Ha valaki mondjuk túrógombóc receptet keres akkor lehet, hogy csak a recept érdekli, és nem a kapcsolódó történet.
Ezért a recepteket - lehetőleg a körítés nélkül - külön blogba gyűjtöm.

Receptek - zsannamanna

Eddig 61 recept került át. A többi kigyűjtésén folyamatosan dolgozok. Az új bejegyzések receptjeit is bemásolom. Innen pedig a cimkesokaságot kitörtlöm. Helyettük egy link lesz található oldalt, ami az új blogra mutat. Természetesen megmarad ez a blog, ez a főblog. A másik pedig amolyan rövidített tartalomjegyzék lesz.
Közben új ruhát keresek a blognak. Háromoszloposat szeretnék, de magyar nyelvű vezérlővel. Eddig még nem találtam meg, amit keresek. Ha megtalálom, akkor új ruhát kap a "zsé".

1 megjegyzés:

Gabah írta...

Akkor hát Te is, Citromfű!!!! Jaj, de jó! Nem leszek egyedül! :-)
Egyet kérek tőled: a "Zsé" fejlécét ne változtasd meg! Az nekem nagyon, nagyon tetszik, és szerintem pont megy a blog hangulatához!
Remélem, az Erdőbe linkelt oldal segí majd Neked is.
Most indulok disznót vágni, de hétfőn küldök majd néhány olyan oldalt, ahol széspséges sablonokat találsz.
Ja, és Mini Málnánál is vannak nagyon hasznos információk!
Habár....most jut eszembe: mit is beszélek én; valamelyik fiacskád vagy infos kollegád biztos ért ezekhez a dolgokhoz.
Na, nem baj, azért lehet, hogy tudtam segíteni :-)