2009. január 19., hétfő

Varrás


Régen írtam már arról, hogy mit csináltunk a gyerekekkel a napköziben. Tanultunk, sütöttünk muffint, és varrtunk. Nagyon rákaptak a gyerekek, nem győzzük a formákat "lyuggatni". Először csak egyszerű motívumokat lyukasztottunk elő: ház, gomba, levél. Aztán egyre bonyolultabbakat kértek: csiga, virág, cica. Most már ott tartunk, hogy hoznak egy rajzot: ezt szeretném kivarrni. Ki tetszik lyukasztani?

Néhány kép ízelítőnek. Mind a gyerekek munkája. Van, amit az elsősök készítettek, és van amit a nagyobbak. A legidősebbek most negyedik osztályosok.






Jó szórakozás, ki lehet próbálni akár otthon is!

12 megjegyzés:

Palócprovence írta...

Nagyon ügyesek! :)))

Dulmina írta...

De jó! Igazán kreatívak!
Valamikor én is csináltam ilyen technikával például könyvjelzőket.

citromfű írta...

Szerintem is nagyon ügyesek :)

citromfű írta...

Dulmina, a könyvjelző eszembe sem jutott. De most már van egy ajándékötletem! Köszönöm!

Hógolyó írta...

Hú,de ötletes!!!
A lyukakat szemmértékkel készíted vagy méred???
Nagyon pontos munkák nekem a bohóc tetszett a legjobban!!!

KataKonyha írta...

Szia! Látom, kaptál már, én küldök neked még egyet:) http://katakonyha.blogspot.com/2009/01/virtulis-lels.html

Renata írta...

Fűzögetőset mi is szoktunk itthon. Most is ugyanazt mondom, hogy nagyon jó lehet hozzád járni napközibe.

Palócprovence írta...

Én is csatlakoznék az "ölelgetők táborába" :)))

http://palocprovence.blogspot.com/2009/01/lelst-kaptam.html

citromfű írta...

:)
Marcsi, Palócprovence, köszönöm!

citromfű írta...

Reni, én csak remélem, hogy a gyerekek szeretnek velem napközizni! Mert a napközi valahol kényszer. A legtöbb gyerek jobban szeretne otthon lenni anyuval, tesókkal. De ez valamiért nem lehetséges. Itt alkalmazkodni kell sok gyerekhez, sok szabályhoz... meg tanulni is kell. A maradék időben pedig megpróbáljuk magunkat jól érezni. Azt is tudnod kell, hogy vannak gyerekek akiket semmilyen szabadidős tevékenységbe nem tudunk bevonni.
Szóval mi a kolléganővel próbálkozunk. Váltakozó sikerrel.

citromfű írta...

Hógolyó, a lyukakat szemmértékkel készítem. Lyukasztáshoz hegyes nagy tű kell, a varráshoz pedig nagy lyukú, tompa hegyű.

disa írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.