2009. február 28., szombat

Különleges baráti díj :)


Díjat kaptam, ismét! Bizony! Három helyről is: Renáta, Cukroskata és Katakonyha is gondolt rám. Nagyon jól esik ez a bizalom, és barátság. Bevallom, meg is hatódtam!

A díj célja, hogy a netes baráti kapcsolatok ápolása:

"Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blog íróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket. Válassz nyolc embert."

Az én választottjaim:

Gabah
Palócprovence
Zsuzsi a Maszatkonyhából
The Chef Viki
lúdanyó
Réka konyhája
triniti

És a 8. a gyűjtőoldalnak: gasztro.blog.hu és gasztro.miner.hu

11 megjegyzés:

Gabriella írta...

De jó ötelet, hogy bevetted a gasztro.hu-t és a miner-t.

Azt hiszem minden gasztrobloggernek ök a legnagyobb barátai!
Nem igaz?

citromfű írta...

Szerintem is:)
Ezért adtam nekik is a díjból.

trinity írta...

Citromfű,
nagyon kedves vagy, hogy gondoltál rám!!Köszönöm!!!!

citromfű írta...

Nincs mit:)

The Chef Viki írta...

Citromfű, köszönöm szépen :-)

Igen jó ötlet a két gyűjtőoldal díjazása :-))

lúdanyó írta...

Szia Citromfű! Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám :) Teljesen megleptél ezzel a jelöléssel, de tényleg!!

Igazuk van a többieknek, jó ötlet a gyüjtőoldalak díjazása, de hogy fogják szegények megköszönni ? ;-)

Palócprovence írta...

Köszönöm szépen Citromfű! :)))

Katbo írta...

Nagyon szépen köszönöm!

citromfű írta...

Lúdanyó, Palócprovence, Katbó, nagyon szívesen:)

Zsuzsi írta...

Szia! Aranyos vagy, hogy rám is gondoltál. Nagyon jólesett. Zsuzsi

Gabah írta...

Szia Citromfű! Végre ideértem...
Aranyos vagy, hogy gondoltál rám, szívből köszönöm Neked a "Nagydíjat" :-)