2009. február 20., péntek

Madaraim


Mostanában nagyon el vagyok veszve. Olvasni még csak-csak van időm, főzök is. De a blog nagyon elhanyagolt mostanában. Ma is csak néhány képet hoztam, nem gasztro témában. A titkos körkérdés során említettem a madaraimat. No nem házi állatok, nem kell megrémülni. Télen ha leesett a hó az etetőt megtöltjük napraforgóval. Előbb vagy utóbb megérkeznek a kosztosaim is. Ezen a télen nálunk későn esett le a hó. Későn jöttek a madarak is. A hét végén már láttam az első cinkéket. Aztán egyre többen lettek. Ma délelőtt pedig már kifejezetten sokan voltak. :)



Először is a cinkék: a legtöbb széncinege, de megjött a kékcinke pár is.

Aztán a kedvenceim: a tengelicek. Csapatban jönnek. Teljesen birtokba veszik az etetőt. Szó szerint fürdenek a kajában.

Megérkeztek a zöldikék és a fenyőpintyek is. A meggyvágó még nem jelentkezett. Hiányolom a szarkákat is, pedig ők egész nyáron itt röpködnek.
Az idén megint vannak új vendégeink is. Az interneten és különböző könyvekben kutakodva
most úgy gondolom, hogy szőlőrigók.

A képek a konyhaablakon keresztül készültek. A szürke fátyol a szúnyogháló.





2 megjegyzés:

The Chef Viki írta...

Nálunk varjak vannak töméntelen mennyiségben, mintha itt forgatnák a Madarakat!

Ma sütöttem másodjára a római tálas kenyeret, fantasztikus lett! Postolni fogom, olyan gyönyörű. Köszönöm, szuper ötlet!

Zuramat úgy kellett elkergetnem a kenyér mellől :-DD

citromfű írta...

Nagyon örülök, hogy sikerült a kenyér! Várom a posztot! Az meg külön jó, hogy a Zuradnak is bejön!

A varjú is madár:)