2009. február 26., csütörtök

Segítség!

Nem tudom, hogy miért, de azt vettem észre, hogy a "Rendszeres olvasók" oldalelem teljesen szétcsúszott. Eddig pontos sorokban álltak a kis képek, ma meg csak egy nagy összevisszaság fogadott. Először nem is tudtam, hogy mi az ott, és hogy került oda:(
Nem tudom rendbekapni. Ezért ideiglenesen eltávolítottam. Elnézést kérek minden kedves olvasótól! Ha sikerül orvosolnom a bajt, visszaállítom az elemet.

És úttörőbecsületszavamra, hogy hamarosan jönnek majd receptek is! De tényleg. Mert a látszat ellenére főzök ám!

9 megjegyzés:

Dulmina írta...

Nálam is megváltozott ma, de nem álltam neki visszacsinálni, mert úgy láttam, hogy másoknál is ez történt... Személy szerint a régi változat jobban tetszett.

oximoron írta...

nalam is ugyanaz a helyzet, de ha jol lattam, mindenkinel. Lehet, hogy a "rencert" varialtak at?
kár, mert nem tudom, hogyan kell visszacsinalni, és jobban is tetszett a regi!

trinity írta...

Nekem is keretbe került az egész...Nem tetszik!

De volt olyan szétcsúszásos esetem is egyik nap, az egy frissítéssel megoldódott-függőlegesen lefele rakta ki az olvasókat jó hosszan...

KatAnyaka írta...

Csatlakozom, nálam is ez a helyzet és nekem sem tetszik :S

Renata írta...

Citromfű!
Fogadd szeretettel:
http://lettudatoskonyha.blogspot.com/2009/02/barati-dij-avagy-apold.html

cukroskata írta...

Küldtem neked egy baráti ölelést

citromfű írta...

Dulmina, oximoron, trinity, Kata! Van már valami változás?

Reni és CukrosKata! Köszönöm szépen, nagyon kedvesek vagytok!

KataKonyha írta...

Szia! Én is küldtem neked egyet, fogadd szeretettel:
http://katakonyha.blogspot.com/2009/02/kulonleges-barati-dij.html

citromfű írta...

Marcsi, neked is köszönöm!