2009. április 15., szerda

Vannak még csodák, és csodálatos emberek


Ilyen nagyon fülig ér a szám! Ajándékot kaptam!!! Pár hete írtam egy könyvről, amit kölcsön kaptam, és amit nagyon szerettem volna. Akkor Lúdanyó felajánlotta, hogy szétnéz az antikváriumokban, hátha sikerül szereznie egyet. Sikerült neki!!! És ma már a saját könyvemet lapozgathatom! Nem győzök betelni vele!

Köszönöm, köszönöm, köszönöm!!!!

Vannak még önzetlen, segítőkész emberek! Köztünk járnak, élnek, dolgoznak és segítenek. Akkor, amikor nem várod, akkor egy-egy ilyen önzetlen tettel megmutatják, hogy lehet máshogy, lehet jobban, lehet emberibben. Ilyenkor visszakapod a hitet az emberekben, a jóságban, a mesékben...

2 megjegyzés:

lúdanyó írta...

én meg ettől a bejegyzéstől hatódtam meg :)
Köszönöm Citromfű!!

citromfű írta...

Ez igazán semmiség!