2009. május 28., csütörtök

Díjat kaptam:)


Díjat kaptam! Két helyről is! Renáta és Katakonyha is gondolt rám. Én meg jól meghatódtam... Szuper chef lennék? Én? A hagyományos receptjeimmel? A csúnyácska fényképeimmel? Katakonyha, Renáta nagyon szépen köszönöm!

Szépen indult ez a nap! És szépen is fejeződik be, mert most tovább kell adnom a díjat.

5 bloggert/blogot kell megneveznem, akiknek továbbadom a sapkát.

Nem nagyon követtem a díj útját. Ezért lehet, hogy olyanoknak is továbbküldöm, akik már megkapták:)

Gabah, Maszatkonyha, Lúdanyó, Napmátka, CukrosKata.
Indoklás is kell? Hm...

Gabah receptjeit, írásait nagyon szeretem. Élvezem ahogyan ír, ahogy az életet szemléli. A humora pedig, na arra már szavakat sem találok:)

A Maszatkonyha Zsuzsijával is elfogult vagyok. Ő volt az elő olvasóm, még a régi mannán, aki megjegyzést is írt. Neki köszönhetem, hogy felfedeztem a gasztroblogok világát. Mert a megjegyzés után megkerestem a blogját, belecsöppentem életem első VKF-jébe is, és rájöttem arra is, hogy a gasztroblog nem egyenlő a receptek leírásával.

Lúdanyó blogját is nagyon szeretem. Hétköznapi hozzávalókból varázsol fantasztikus dolgokat!

Napmátka. Ez nem lesz egyszerű. Az ő blogja számomra valami csoda! Olyan dolgokat készít, varázsol az asztalukra, hogy nem győzök tanulni. A fotói pedig gyönyörűek!

CukrosKata receptjeit is nagyon szeretem. Nem csak a receptjeit, a képeit is. Tőle is nagyon sokat tanultam, tanulok.

Több blogot nem neveznék meg, pedig annyi helyre tudnám még adni a sapkát!

8 megjegyzés:

Cukroskata írta...

Köszönöm szépen Citromfű, nagyon örülök. jól esik amit írtál :-)

citromfű írta...

Kata, nagyon szívesen:)

napmátka írta...

Nagyon szépen köszönöm az elismerést, a figyelmet, a kedves szavakat!
Én is élvezettel olvasom a blogodat, szeretem azt a természetes életszemléletet, ami belőle árad!
Legszívesebben visszaadnám a sapkát azoknak, akitől kaptam, így Neked is! Ott a helye Nálad!

lúdanyó írta...

Kedves Citromfű! Nagyon köszönöm a díjat és az elismerő szavaidat! Várom ám a recepteket a Váncza sütőkönyvből is :)

trinity írta...

Citromfű, én pedig gratulálok-megérdemled!!!!

Gabah írta...

Hűha, ezzel most igen nagy felelősséget kaptam a nyakamba! ;-) Őszintén szólva sohasem gondoltam, hogy vannak akik így gondolkodnak rólam...de ez azért most nagyon jól esett! Szívből köszönöm, Citromfű!

Zsuzsi írta...

Szia!
Köszönöm,hogy gondoltál rám, nagyon jólesett és kérlek ne haragud azért, hogy csak egy hónapos késéssel válaszolok, mostanában nemigen blogoltam ezért csúsztam meg ennyire. Mégegyszer köszönöm. Szép napot és nyarat neked. Üdv: Zsuzsi

disa írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.