2009. május 4., hétfő

Kukadiéta

Mostanában kevesebb időm van a számítógép előtt ülni. Megkezdődtek a kerti munkák, a jó idővel sokkal tovább tartózkodunk a friss levegőn. Többet járnak erre a hús-vér barátok, és mi is könnyebben mozdulunk ki itthonról. A suliban is megszaporodtak a programok.
Mindez nem mentegetőzés akar lenni, hanem csak igazolás - pedig mentegetőzés ez a javából. Szóval ezért kevesebb a bejegyzés a blogon.

Ráadásul ez megint nem főzős-receptes írás!

A virtuális postaládámban ezt a felhívást találtam:

Nulla Hulladék Nap a HuMuSz Házban! A HuMuSz 2009. május 9-én, 15 órától sötétedésig tartja Nulla Hulladék kampányának nyitóünnepségét. Aznap számos érdekes, ingyenes programmal (gyerekprogrammal is!) várjuk a környezetkímélőbb életmód iránt érdeklődőket (családostul) a HuMuSz Házban és kertben. Részletek a mellékelt plakáton.



Én - sajnos - nem tudok elmenni, mert elég messze élek a fővárostól. De hátha van valaki, aki tőlem hall erről a lehetőségről.

Innen indulva jutottam el a kukadiétához. Ez is egy olyan kezdeményezés, ami tetszik! Én indulok a "versenyen". Nem csak a nyeremények csábítanak, bár nem lenne rossz, ha a 16 éve használt biciklim helyett nyernék egy újat. Tetszenek a Humusz akciói. Tetszik, ahogy egy-egy problémára felhívják a figyelmünket.




2 megjegyzés:

lúdanyó írta...

Köszi, nagyon jó, hogy feltetted, én tőled hallottam róla először :)

citromfű írta...

Örülök, hogy tudtam valami újat mondani:)