2009. június 21., vasárnap

Bringázz a munkába 2.


Rendkívüli sikerrel zárult a 2009 tavaszi Bringázz a munkába! kampány!

A kampány ideje alatt 22000 ember regisztrált.
11000 kerékpáros teljesítette a 8 tekerést.
A BAM!-hoz csatlakozók közel 2300000 km-t tekertek a kampány ideje alatt.

Forrás: Bringázz a munkába! - Sajtószoba


A tavaszi kampány véget ért. Én is megkaptam az elismerő oklevelemet, amiben tájékoztatnak arról, hogy a kampány ideje alatt 57 km-t rendíthetetlenül tekerve hajtottam a munkába. (Ezen kívül kaptam még két fényvisszaverő prizmát a biciklimre)

Az 57 km kevésnek tűnik. De vegyük figyelembe, hogy ez az adat csak április 6-tól május 8-ig számítja a tekeréseket. És szigorúan csak a munkával kapcsolatos kerékpározást rögzítettem.


A kampány végén nem hagytam abba a km-ek gyűjtését. Ha nem is napi szinten, de hetente kitöltöm a közlekedési naplót. E szerint 2009. április 6. óta 294 km-t tekertem.

4 megjegyzés:

nyanyus írta...

Gratulálok!!!

citromfű írta...

Mihez, Nyanyuska? Ehhez a néhány km-hez? Szerintem ennyit Te is tekersz nap mint nap.
Nagyon várom már a blogodat

Gabah írta...

Ügyes! Én is gratulálok! Igenis van mihez! Letekertél majd'300 km-t! És tavaly ilyenkor?
Na ugye! ;-)

citromfű írta...

Köszi, Gabah!
Az a helyzet, hogy már tavaly is itt dolgoztam :) Szóval a táv adott: kaputól kapuig 3 km. Valahogy el kell oda jutni. A kocsit Párom viszi. Ha engem is ő hurcol, akkor este az több, mint egy óra várakozás számomra. Kiesett idő. Motort elvből nem használok. Bár néha kénytelen voltam. Meg kell mondanom, a gyerekek imádták, ha azzal érkeztem:) Maradt a bicikli. De ez nem valami nagy teljesítmény. Ebből az utcából hárman járunk oda dolgozni. Mindenki! biciklivel. A takarító néni ráadásul naponta 2x. Szóval itt vidéken nem akkora teljesítmény ez. Csak az a szokatlan, hogy naplózva van, és rá lehet csodálkozni.