2009. június 25., csütörtök

Lényegtelen....

..., hogy nem szeretek takarítani. Úgysem csinálja meg helyettem senki. Eszi, nem eszi, nem kap mást; avagy magad Uram, ha szolgád nincs :)

..., hogy mi a divat. Akkor vásárolok ruhát, ha tényleg szükségem van rá. Nagyon ritkán fordul elő, hogy megveszek valami ruhadarabot/táskát/cipőt csak azért, mert annyira tetszik. Viszont nem veszek meg semmit, ami nem tetszik. De ha nem kényelmes, akkor sem veszem meg ha tetszik! De ha kényelmes, és nem tetszik.... ajaj, ez már túl bonyolult!

..., hogy mit főzök mostanában. A Nagy úgyis megeszi, még azt is amit másnapra szántam. A Kicsi meg úgyis azzal kezdi az ebédet, hogy: fúj, ezt nem szeretem!!! Néha nem is értem, hogy minek gürcölök egész délelőtt a konyhában!

..., hogy mi megy a tévében. Mostanában valahogy nem jut időm tévézni!

..., hogy még csak most kezdődött a nyári szünet! Sajnos úgyis nagyon hamar véget ér!

..., hogy mások milyennek látnak, mit gondolnak rólam. Elsősorban magamnak akarok megfelelni. (Sajnos nem volt ez mindig így.)

Az újabb játékot Trinitynek köszönöm:) Azt hiszem megvan mind a 6 lényegtelen dolog. (Ha mégse, akkor szóljatok!)

Akiknek továbbadom:
Zsuzsi - mert most úgyis ráér:)
Kisséf - mert nagyon kíváncsi vagyok rá.
Belly, Renáta - mert őket már kicsit ismerem. Nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy ők mit gondolnak lényegtelennek!

7 megjegyzés:

Belly írta...

Köszönöm a felkérést,hamarosan megjelentetem lényegtelen dolgaimat:-D

Zsuzsi írta...

Szia!
Köszi a felkérést, már gondolkodom a lényegtelen dolgaimon. Zsuzsi

trinity írta...

Citromfű:
köszi a választ!!!
Jajj, én sem szeretek takarítani....A kényelmetlen ruhákat meg gyűlölöm!
Ja, válogatós gyerek itt is akad:)))

Palócprovence írta...

Akár én is írhattam volna! :)

citromfű írta...

Belly, Zsuzsi, alig várom, hogy olvassam!

Trinity, nagyon szívesen! Nem mondod, hogy máshol is van válogatós gyerek:) Nálunk a helyzet időnként szörnyű. Egész biztos ellenne kenyéren, makarónin meg csokikán, cukorkán, chipsen. Ha hagynám! De nem hagyom!

Palócprovence, mondtam én, hogy sok a közös bennünk:)

Belly írta...

Citromfű,megvagyok a listával:-D

fülike írta...

Tetszik a lényegtelen-felsorolásod:))))
Kár, hogy a kicsi nem értékeli a dolgokat. De ne hagyd, hogy a kedvedet bárki elvegye attól, amit szívesen csinálsz. Még a saját csodás kis gyermekednek se!
Puszi!!!