2009. június 18., csütörtök

Nagyon málnás muffin

Kaptam egy doboz málnát. Megenni sok, lekvárnak kevés. Fagyinak nincs hely a fagyasztóban... Mi legyen a málnával? Málnás muffin lett belőle.



Hozzávalók 12 db-hoz:
30 dkg liszt
1 sütőpor
2 tojás
10 dkg cukor
10 dkg málna lekvár
10 dkg vaj/margarin
20 dkg málna

Elkészítés:
A lisztet összekeverem a sütőporral, és félre rakom. A málnát átválogatom, megmosom, lecsöpögtetem. A vajat a cukorral habosra keverem, hozzáadom egyenként a tojásokat és a málna lekvárt. Apránként hozzáadom a sütőporos lisztet, és jól összekeverem. Belekeverem a málna felét. (A málna össze fog törni, de nem baj!)
A muffin sütőt kibélelem papír kapszlival. A tésztát belekanalazom a mélyedésekbe. (Csak a kétharmadáig, mert nőni fog a tészta.) A muffinok tetején egyenletesen elosztom a megmaradt málnát.
200 fokon kb. 25-30 percig sütöttem. (Tűpróba)

a


7 megjegyzés:

lúdanyó írta...

De jó lett!!

trinity írta...

Elvittem a receptet és várom a málnát.....Gyönyörű!

szepyke írta...

Olyan gyümölcsöket vonultattok fel, amiket még csak pici tálkában árulnak... Wise Lady már ribizlit főz be, Te málnából sütsz, én meg még csak az epren és a cseresznyén vagyok csak túl.

Ízlésszindróma írta...

szép lett nagyon és milyen szépen megmaradtak a málnák benne.

Chef Viki írta...

Elkanyarodhatna felénk a jótündér, aki ennyi málnával ajándékozott meg :-))

Gyönyörűséges a muffinod! A képek róla, fantasztikus!

citromfű írta...

Köszi Lányok az elismerést! Próbálkozom csak.
Szepyke, nálunk a málna már majdnem teljesen leérett. A ribizliről majd vasárnap tudok beszámolni, az csak anyuéknak van a messzibe.
Én a cukkínis, patiszonos, kovászos uborkás recepteken vagyok meglepődve. A patiszon és az uborka még csak virágzik, a cukkini már neveli első termését. Hogy mikor lesz belőle főzhető termés nem tudom.
Viki, a jó tündér az egyik nagynéni:) Megsúgom, hogy süteménnyel is rendszeresen ellát bennünket. Tényleg igazi jótündér:)

Palócprovence írta...

Szépek! Bár nálunk nincs az a mennyiségű málna, ami csak úgy magában el ne fogyna...