2009. június 11., csütörtök

Titkaim...

Ismét elért ez a kérdés:) Ezúttal Chef Viki a kérdező. Egyszer már vallottam az én titkaimról. Mi van még, amit elmondhatok magamról úgy, hogy nem adom ki magam teljesen, de ne is legyen unalmas? Lássuk!

  1. Nagyon szeretem az állatokat. Gyerekkoromat egy emeleti lakásban töltöttem, ahol nem lehetett saját állatom. Azért két tengerimalacot és egy fészekből kiesett csókafit mégis csak sikerült hazavinni:) A csókát én tanítottam meg repülni. Úgy egy hétig lakott nálunk az erkélyen. Közben a családja folyamatosan hívta a szemben lévő telefonpóznáról. Mikor már biztonságosan tudott repülni egyszer csak elment velük.
    Most kertes házban lakunk. Van egy szenzációs labradorunk (aki kicsit sántít) egy süket és egy majdnem néma cicánk. A kertben pedig rengeteg madár.
  2. Nem hordok ékszert. Semmilyent. Még a karika gyűrűmet sem tudom viselni. Órám sincs.
  3. Nem sminkelek, és nem használok semmiféle kenceficét. (A dezodor nem kencefice.)
  4. Azt hiszem internetfüggő lettem!
  5. Bak vagyok. Ami számomra felfoghatatlan, mert a konokságon kívül szinte semmi nem jellemző rám a jegyből.
  6. Tupper-rajongó vagyok. Ez nagyon ciki?
  7. Szeretek itthon lenni. Nehezen mozdulok ki, de ha mégis, akkor menjünk, lássunk, érezzük jól magunkat:)
Hogy kinek a titkaira lennék kíváncsi?

8 megjegyzés:

Chef Viki írta...

Köszi!

Nahát, még a Balaton-átúszáskor sem vettem le az ékszereimet :-)

citromfű írta...

Nem féltél, hogy elhagyod őket?
Engem nagyon feszélyeznek az ékszerek. Nem tudom viselni őket, úgy érzem, hogy megfojtanak. Az óra megáll, vagy összevissza jár a kezemen...

Ízlésszindróma írta...

Kedves Citromfű:)) Örülök, hogy tetszik a blogom, a tiéd is nagyon jó!!!!!! én is jártam ám már nálad. A kutyid nagyon édes:)) köszönöm az invitálást, megpróbálok hamarosan írni is:)

citromfű írta...

Köszönöm szépen, Ízlésszindróma!
A kutya tényleg édes. Imádjuk.
Várom a titkaidat. Majd lesekszem:)

Kismaruszja írta...

Kedves citromfű!
Korábban már játszottam ezt a játékot és már más is hívott megint. De... Én nem szeretem az ilyen játékokat :( Pedig nem vagyok titkolózós :)
Marcsi

citromfű írta...

Ok. Értem. Semmi gond!

kisvirag írta...

szia! köszi szépen, hogy rám gondoltál.
Én is válaszoltam már tavaly vagy mikor erre, mindjárt meg is keresem, de hozzád hasonlóan lehet hogy én is írok újat :)

citromfű írta...

KIsvirág, akkor majd lesekszem:)