2009. július 11., szombat

10 kedvenc növényem

A napokban Belly keresett meg azzal a kérdéssel, hogy mi a 10 kedvenc növényem. Először azt gondoltam, hogy na erre könnyű lesz válaszolni. Aztán kirderült, hogy mégse. Nem írtam listát, de folyamatosan ezen járt az agyam.

Most ez a Top 10 növény nálam:

  1. diófa: Ez lehet, hogy meglepő, mert alig szerepel dió a receptjeim között. Én nagyon szeretem a diót is, nem csak a fát, de teljesen egyedül vagyok ezzel a családban. Viszont van 3 diófám:) Az egyik már elég nagy ahhoz, hogy árnyékot tartson a konyha ablakára. Ezen lóg a madáretető is.
  2. meggy: A meggy számomra a gyümölcs.
  3. orgona: Legkedvesebb virágom. Imádom az illatát!
  4. napraforgó: Vidám, kedves, jó ránézni. Magja télen a madaraim kedvenc csemegéje.
  5. : A frissen vágott fű illata, színe, ahogy a talpamat csiklandozza:)
  6. búza: Tavasszal a harsogó zöld színe, nyáron a szőke búzamezők hullámzása
  7. kardvirág: Egyszerűen szép.
  8. cukkini: Azért, mert olyan sokféleképpen használható. És mert még nálam is megterem:)
  9. vadvirágok: Így egyszerűen az összes. Szeretem őket, és kész!
  10. citromfű: Kell ezt magyarázni?

Nem adom senkinek tovább a kérdést, mert nem tudom, hogy ki nem kapta még meg.

4 megjegyzés:

szepyke írta...

Én is szeretem a diót, de olyan baromi drága...
Én ennék veled diót, csak szólj, hogy mikor! :DDDD

citromfű írta...

:)Szólni fogok! De akár most is jöhetsz:)

trinity írta...

Van köztük néhány, amire lemertem volna fogadni:))
( a diófa, a fű, a vadvirágok és a citromfű....)
Ez utóbbiból nálam is mindig van itthon, imádom!!!
Anyukáméknál meg azok a nagy diófák....olyan időtlenek tudnak lenni....

citromfű írta...

Trinity, akkor nagy meglepetést nem okoztam:)
Igen, a diófa időtlen. Ez nagyon jó kifejezés rá!