2009. július 9., csütörtök

Díj

Ezt a díjat még tegnap kaptam Szepykétől. Nagyon örültem neki. Elsősorban azért, mert Szepykétől kaptam...

A díjjal persze kötelezettségek is járnak:
1. Tedd ki a díjat a blogodra.
2. Linkeld ki azt, akitől kaptad.
3. Nevezz meg legalább 3 blogot.
4. Hagy üzenetet a díjazottaknak a díjukról.

Nos, ami az első két pontot illeti, azt hiszem rendben:)

Most jön a harmadik pont.
Nevezz meg legalább 3 blogot, akiknek továbbadod a díjat. Mindig ez a legnehezebb. Továbbadni, de csak néhány embernek a sok kedvenc közül. Az én három választottam:


4 megjegyzés:

szepyke írta...

Juj, de jó volt olvasni! Gratulálok hozzá, és köszönöm!:D

Dulmina írta...

Sikerült jól meglepned, köszönöm szépen!

KataKonyha írta...

Idejövök és mit találok?! Köszi szépen, ez meglepetés a javából!:)

Belly írta...

Imádom a meglepiket:-DKöszönöm szépen:-D