2009. július 12., vasárnap

Zsömle




Erről a zsömléről már írtam. A recept itt található. Most csak néhány képet hoztam.

Annyi változás van az eredeti recepthez képest, hogy dupla adag tésztával dolgozom, de most is csak 16 zsömlét készítek. És kézzel dagasztom be a tésztát.

A héten ráérő időben ezzel "szórakoztam":


12 üveg sárgabarack befőtt (tasakos tartósítószer), 12 üveg sárgabarack lekvár (főzve!) reszelt alma télire -ebből az egyik már sajnos fel is forrt:( és savanyúság, szintén tasakos tartósítószerrel.

10 megjegyzés:

trinity írta...

Szépek a zsemlék!!
Hát, látom nem unatkoztál.....

Yasmine írta...

Gyönyörűek ezek a zsemlék !! Szerintem idekívánkoznak hozzám, úgy mosolyognak !

Belly írta...

Tényleg szépek,jó lenne most 1-2 darab,hiába van késő este:-D.De legjobban a nyújtódeszkád tetszett:-)

citromfű írta...

Trinity, tényleg nem unatkoztam. Közben még az almát is szedtem folyamatosan. Szerencsére minden második vödörre akadt jelentkező:)

Yasmine, láss hozzá bátran!

Belly, már elfogyott, de legközelebb fénypostán küldök:) A nyújtódeszkámat nagyon szeretem. Sokszorosan megszolgálta már az árát!

szepyke írta...

Ismerem, amikor az ember így unatkozik... Jah, ismerem! :D

citromfű írta...

:) Akkor Te is sorstárs vagy, Szepyke:)

szepyke írta...

Igen, van egy pár még élő emlékem kb 20 kilónyi meggyről és cseresznyéről, és hétfőn, vagy kedden jön a barack...

citromfű írta...

Nekem is lesz még egy adag barack:) Aztán kezdődik a szilva. Az nem sok, 7 vagy 8 fa:)De az inkább pálinkának való.

nyanyus írta...

Az unolam jutalma!A kép magáért beszél.Én az almát szeletelem és megpárolom hogy anedvesség kicsapódjon.Ki hütöm zacskózom adagonként.Mindig van lepénybe rétesbe.Reszelni utálom mert mindig a kezem elreszelem.

citromfű írta...

Nyanyuska, te ezek szerint fagyasztod az almát? Megfontolandó. A reszelt almám ugyanis felforrt. Mind :( Pedig annyit kínlódtam vele...