2009. szeptember 14., hétfő

Miért vagyok ma hálás?

Belly talált meg ezzel a kérdéssel. Elgondolkoztam.
Nagyon szomorú hét van mögöttem. Az elmúlt héten elveszítettünk valakit a tágabb családból, értelmetlenül, váratlanul. Autóbaleset. Egy szó, és mennyi szomorúságot rejt magában.

Szóval miért is vagyok hálás?

A családomért. A férjemért, a fiaimért. Az egészségünkért. Hogy együtt lehetünk. A szüleimért, a tágabb családomért. Nekem ezek a szavak, most nagyon másként hangzanak, mint akár egy hete is.

A munkámért, mert azt csinálhatom, amit szeretek. Végre, azt, amit szeretek.

A barátaimért. A hús-vér és virtuális barátaimért egyaránt.



Minek tudok örülni?

Egy jó könyvnek, egy jóízű beszélgetésnek, egy kedves mosolynak, szívből jött szónak.
Annyira kevés is elég, mert megvan mindenem: szerető családom van.

Gondolom egy hete még egészen mást írtam volna. Most ennyire futja.


Nem találok idézetet. Amit nézek mind szomorú.

Ne haragudjatok, de ezt a kérdést nem adnám tovább név szerint senkinek, tovább adom hát mindenkinek.

4 megjegyzés:

Chef Viki írta...

Mielőbbi megnyugvást kívánok...

Belly írta...

Én is mielőbbi megnyugvást kívánok.Köszönöm a soraidat és hogy válaszoltál.

KataKonyha írta...

Hát a te posztod sem lett annyira jókedvű...kívánom, hogy mielőbb tudjátok lelkileg feldolgozni a veszteséget.

citromfű írta...

Köszönöm, mindenkinek.