2009. november 26., csütörtök

Meglepetések


A napokban több kellemes meglepetés is ért itt a blogon. Az első, hogy megint kaptam egy kedves díjat. Belly kopogott be hozzám vele, és azzal, hogy kellemes nálam:) Remélem, hogy rajta kívül még mások is így érzik itt magukat!

Hogy én hol érzem magam kellemesen?

Náluk:
Belly
Maszatkonyha
Palócprovence
Cukroskata
Katakonyha
Cukotás
... és még sorolhatnám. Mindenkit felsorolhatnék, akihez rendszeres olvasónak be vagyok jelentkezve:), vagy aki oldalt a bloglistámban megtalálható.

A második meglepetés, ez is a jobbik fajtából, hogy tegnap a számlálóm átlépte a százezret. Számomra ez hihetetlen. Még mindig. Hogy ennyi látogató, virtuális ismerős, barát kíváncsi arra, amit írok, sütök, főzök...
Mivel a számlálóm nem valami profi nem tudom, hogy pontosan ki volt a százezredik látogató. Csak azt tudom, hogy a másik, a lusta számláló, amelyik az utolsó húsz idetévedőről megmondja, honnan jött azt állítja, nemisbékától talált ide a különleges vendég. De ez csak feltételezés.
Mindenkinek köszönöm, hogy olvassa a blogot, hogy jelet hagy arról, ha itt járt! Köszönöm a sok biztató hozzászólást, a kedves díjakat, és az emaileket, amiket kapok!
Kérlek benneteket, hogy ezzel a jó szokásotokkal ezután se hagyjatok fel! Gyertek, olvassatok, szóljatok hozzá az írásokhoz, receptekhez!



7 megjegyzés:

Palócprovence írta...

Köszönöm szépen!
A 100.000-hez pedig szívből gratulálok! :))

Belly írta...

Én is gratulálok a százezerhez:-)

KataKonyha írta...

Köszönöm szépen, és szeretettel gratulálok! valamint nyomban vissza is irányítom az egyik szálát az ajándéknak; én is szeretek nálad lenni:)

akiram45 írta...

Nagyon tetszik a blogod, véletlenül akadtam rá. Be is jegyeztelek, rendszeresen foglak látogatni. Gratulálok a 100.000-hez. További sikert!

citromfű írta...

akiram45, köszönöm szépen! Örülök, hogy tetszik a blogom, és hogy máskor is jössz. Szeretettel várlak.
Közben én is meglestem a blogodat. Gyönyörű dolgokat alkotsz.

akiram45 írta...

citromfű, köszönöm, hogy visszajegyeztél. Én a blog írásban nem vagyok tapasztalt, de majd rájövök. Szeretek varrni,ez a hobbim:):):)

citromfű írta...

Tátott szájjal bámultam a sok gyönyörűséget amit alkottál. A te blogodon még azért nem szólaltam meg, mert csak kapkodom a fejem, hogy mihez is írjak...