2016. március 6., vasárnap

Muffin rizslisztből és zabpehelylisztből


A bejegyzés eredeti címe az lett volna, hogy "regenoros" muffin, de most kicsit elbizonytalanodtam. Már nem vagyok annyira biztos benne, hogy regenorosra sikerült a recept, pedig nagyon akartam.

Az utóbbi néhány évben eltűntem. Nem nagyon volt mondanivalóm, új receptem. Úgy néz ki, hogy ez meg fog változni. Egy hónapja ugyanis "életmódot" váltottam. Persze ez jól hangzik, de pusztán annyi történt, hogy meguntam, hogy csak jönnek felfelé a kilók, és nagyon ragaszkodnak hozzám. Sok mindent próbáltam, de még részeredményeket sem értem el. A nadrágméret folyamatosan csak nőtt, a levegő pedig egyre fogyott. Szent meggyőződésem lett, hogy én már az életben soha nem leszek csinos és vékony, számomra a fogyás lehetetlen. Mondhatni megingathatatlanul hittem ebben. Aztán felfigyeltem arra, hogy hasonlóan elkeseredett barátnőm hétről hétre vékonyabb. Persze, hogy piszkált a dolog. De amikor elmondta, hogy mitől fogy kinevettem. Aztán ő egyre fogyott, én meg egyre többet gondolkoztam.
Aztán február 3-án belevágtam. Nem bántam meg. Egy hónap alatt 10 kg-ot fogytam! Gondolom már kitaláltátok, hogy a Reg-enor az, ami nekem segített. Nagyon fontos, hogy egyszer sem voltam éhes, nem éreztem azt, hogy nekem valami meg van tiltva, vagy korlátozva vagyok!

A facebook csoportban közben zajlik a vita, hogy ehetek-e a muffinomból, vagy sem. :)

Majdnem regenoros muffin:

4 tojás
2 kanál stevia
2 kanál rizsliszt
2 kanál zabpehelyliszt
1 teáskanál kakaó
késhegynyi sütőpor (elhagyható)

Elkészítés:
A tojások fehérjét a steviával keményre verjük, hozzáadjuk a kétféle lisztet, csomómentesre elkeverjük. A massza 2/3 részét a muffin sütő mélyedéseibe kanalazzuk. Ha akarjuk a sütőt kibélelhetjük muffin papírral. Én mindig ki szoktam, így egyszerűbb. A megmaradt masszához hozzáadjuk a kakaót, elkeverjük, és a sárga masszára kanalazzuk. 
Előmelegített sütőben (180 fok) kb. 10 perc alatt készre sütjük. Végezzünk tűpróbát! 

Ui.: 
Közben a vita eldőlni látszik, az ítélet az, hogy nem ehetek a muffinomból, mert a kakaó a zabpehelyliszt és a sütőpor tiltólistás.Ja, meg a stevia is.  Azért a diétás kategóriát megérdemli, még ha az én diétámba nem is fér bele. 












Nincsenek megjegyzések: